Використовуйте нові форми реєстраційних документів при отриманні послуг електронного цифрового підпису

З 07 листопада 2018 року,  у зв’язку з набранням чинності Закону України від 05.10.20172155-VIII «Про електронні довірчі послуги», затверджено нові форми реєстраційних документів:
Договір про надання електронних довірчих послуг;
Реєстраційна картка для фізичної особи;
Реєстраційна картка для юридичної особи;
Додаток до Реєстраційної картки;
Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Отже, для отримання послуг електронного цифрового підпису  з 07 листопада 2018 року необхідно  використовувати реєстраційні документи нового зразка.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можна у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису». https://acskidd.gov.ua/r_kor
Нагадуємо, що з 07.11.2018 року фізичні особи та суб’єкти господарювання приватного права можуть отримати електронні довірчі послуги від АЦСК ІДД ДФС виключно за їх особистої присутності.