Як сервісний центр ПФУ приймає під час посиленого карантину
Відділ обслуговування громадян № 14 (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області повідомив, як працюватиме під час посиленого карантину
Для уникнення черг та забезпечення безпеки відвідувачів під час посиленого карантину відділ обслуговування громадян №14 (сервісний центр) з 8 січня 2021 року приймає громадян за попереднім записом:
- за телефоном (0619) 42-58-23;
- за електронною поштою: melitopol@zp.pfu.gov.ua
- за допомогою Web-порталу ПФУ: portal.pfu.gov.ua
Крім того, громадяни можуть отримати всі необхідні послуги, які надає Пенсійний фонд України, зручно та вчасно — онлайн (Web- портал ПФУ):
- за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП) – призначення, перерахунок пенсії та інше;
- за допомогою GOV ID – ОК-5, ОК-7, додаток 9 та інші довідки.